Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
也蠻想去看看小琉球到底長啥樣子的
東部都超美的啊,只是台灣旅遊就是貴
東部海岸線超漂亮
小琉球挺好的玩樂成本也很低
絕對是東部的海景 一兩年就會想要過去那邊看看海
覺得國外海島的海水清澈程度好像在台灣還沒有看過
東部太麻里車站下去後 有個小道可以到海灘 海水很藍 聲音平靜 很適合散心
東海岸都不錯,墾丁就一般般
天氣也要算進去
北部 就東北角 很多沙灘 咖啡廳 可以去