Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
前陣子才去吃孫東寶 比我想像的好吃很多 雖然平價牛排館沒吃過幾間 但是我蠻推 中原夜市附近的一家牛排店好吃!
專獵牛排 連鎖店 還不錯
我都吃孫東寶或我家牛排
孫東寶吃過一次榮登史上最難吃又對不起那個價位的牛排店
比較常吃孫東寶
覺得成功牛排的牛肉蠻好吃的,油香味
我會選我家牛排或貴族世家,都有自助吃到飽
孫東寶 以前很便宜的時候常吃 現在越來越貴
我家牛排˙ 但每次去都不是在吃牛排 都在吃自助吧
夜市牛排雖然每次吃每次拉